Hemma

Idag är jag hemma från skolan för att jag känner mig lite dålig, jag brukar inte direkt vara hemma för att jag "känner mig lite dålig" men jag har verkligen sovit så himla dåligt plus att jag ramlade här om dagen och sträckte till ryggen och nacken. Så på det har jag fått spänningshuvudvärk.
 
Men jag ska göra lite ryggövningar som jag har fått av en sjukgymnast och sedan ta en lång skön dusch följt av bra mat, vila och film.
Dessutom så är det tre veckor kvar på terminen, jag har 3 prov kvar som jag faktiskt inte känner att jag behöver öva till heller. Så jag missar inte speciellt, det är bättre att vila upp sig och sedan må helt bra än att må halvbra under en lång period.
 
                          
 
                                                           Bilder tagna från google.

Kommentera här: