Egna shorts

För någon vecka sedan så gick jag till myrornas i jakt efter ett par slitna byxor som sitter bra i midjan. Spelade ingen roll hur dom såg ut, vilken färg osv.
Men slitna skulle dom vara just för att det är något som sällan blir snyggt när jag försöker mig på att göra dem själv.
Sedan så blekte jag dom i klorin och tanken var att dom skulle bli lite ombre, är rätt nöjd faktiskt och tror verkligen att jag kommer att använda dem mycket och absolut försöka mig på flera par.
Det enda som jag inte har bestämt än är om jag ska repa upp dom nertill eller har dom uppvikta, hmm..
                                                                  Före:
 
 
 
 
 
                                                                 
 
 
    Efter:
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Moa :

Gud vad fina dom blev!

2 MADDISENJ.SE:

snygga

Kommentera här: