Är på landet tills imorgon

 
Åker snart till landet, men stannar bara till imrgon. Vi behöver bara åka ut och klippa gräsmattan, vattna blommor och sånt. Men sedan så ska vi även bada, grilla osv..
 
På måndag, tisdag och onsdag nästa vecka är detbara fix inför resan som är om 8 dagar (!!!!!) Jag måste införskaffa de sista grejerna, ta sprutta, packa och en massa mer! På torsdag så tar jag båten med kusinerna ut till deras landställe och firar midsommar på fredagen.'
 
Men åker hem redan på lördagen för att dagen därpå drar jag till Los Angeles i tre veckor.

Kommentarer:

1 K:

Hej nu har jag sommarens blogg på min blogg för att fira sommaren lite :) Va gärna med! Inlägget hittar du här: http://shettisdrottning.blogg.se/2014/june/sommarens-blogg.html#comment

Ber om ursäkt i fall du inte gillar såna kommentarer. Kram

2 Annabel Lee:

Låter verkligen supermysigt att åka ut till landet och grilla :) Jag väntar på att min bror ska laga tacos till mig men det verkar gå dåligt med det ;)

Svar: Ja, det är verkligen mys att komma ifrån stan ibland! Hoppas att det blev bra till slut iallafall med tacosen ♡ Hehe
Siri

3 Matilda - tonårsliv i rullstol:

Fin du är! :)

Svar: Tack så mycket ♡
Siri

Kommentera här: